Autor Wątek: problem z systemem GE 70  (Przeczytany 1292 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Tracert

• Szeregowiec
  • *
  • :
problem z systemem GE 70
« dnia: 14 Sierpień 2014, 18:19:02 »

Witam.
Mam pewien problem z systemem, a mianowicie gdy odpalam lapka wyświetlają mi się okna:

Pytanie moje brzmi co zrobić, żeby odpalić kompa w win 8? Czy jest to wgl wykonalne? Dodam, że nie robiłem żadnych kopii bezpieczeństwa (jestem kompletnym laikiem), a komp jest dość nowy i objęty gwarancją MSI (nie wiem czy to odesłać czy co zrobić?). Z góry thx za odp.
« Ostatnia zmiana: 14 Sierpień 2014, 21:15:32 wysłana przez Tracert »

colin1922

• Szeregowiec
  • *
  • :
Odp: problem z systemem GE 70
« Odpowiedź #1 dnia: 14 Sierpień 2014, 18:46:56 »

Skoro startuje FreeDOS to znaczy, że nie masz zainstalowanego Windowsa.

Tracert

• Szeregowiec
  • *
  • :
« Odpowiedź #2 dnia: 14 Sierpień 2014, 19:00:59 »

No właśnie miałem zainstalowanego win 8. Normalnie dziś użytkowałem laptopa, wyłączyłem, włączyłem i mam lipe.

[ Naruszyłeś -> Regulamin, pkt. IV.7  >:(. Max obrazki to 800x600, a Twoje to 2560×1920 ! Lepiej to popraw, bo pójdą do Kosza - Lzep ]

[ PS, dzięki :) - Lzep ]
« Ostatnia zmiana: 14 Sierpień 2014, 22:15:52 wysłana przez Lzep »

mikzoll

• Szeregowiec
  • *
  • :
« Odpowiedź #3 dnia: 15 Sierpień 2014, 06:36:11 »

Na foto nr 1 nie widzę dokładnie czy pozycja 1 to też FreeDOS czy może Win8 ?  Bo widoczne na foto FreeDos to poz. 2 i 3
Przy stracie  Biosu  pokazuje się opcja "Recovery" , cyba  klawisz F8, spróbuj uruchomić odzyskiwanie  systemu.
Jeżeli masz  DVD z systemem Win8 to instalacja od nowa całego systemu.
Nie wiem dlaczego tak się stało ,że nie stratuje system Windows.

Tracert

• Szeregowiec
  • *
  • :
« Odpowiedź #4 dnia: 15 Sierpień 2014, 09:44:44 »