Autor Wątek: MSI NEO3-F problem z windows  (Przeczytany 1612 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Guma06

  • Szeregowiec
  • *
  • :
  • Wiadomości: 10
MSI NEO3-F problem z windows
« dnia: 23 Styczeń 2008, 09:49:16 »

Witam. Problem jak w temacie otóż kupilem ost plyte procka zlozylem to wg instrucji wlaczam i wszystko dziala ale napotykam 1 mankament nie widzi napedu cdrom ani dvd. Potem podlaczylem dvd pod kabel od dysku i smiga ale cdrom na drugim kablu nie wiec zmnienilem kabel na inny ale dalej nic (zlacze ide2) stacji dyskietek tez nie widzi ale nie to jest najwazniejsze Otóż zainstalowalem windowsa xp wszystko przebieglo dobrze.Po instalacji komp sie uruchamia ponownie windows sie laduje ustawia sie czarny obraz i zwiecha(nie pojawia sie "zapraszam" ) Przy awaryjnym wlaczeniu windows dziala ale przy  normalnym juz nie
P.S windowsa instlowalem juz z dwoch plytek i dalej to samo
CZekam na odp bo nie wiem juz co robic...



MOja konfiguracja to pl gl msi neo3-f procek athlon 64 2800 (mial pare powyginanych nozek ale wyprostowalem i bios go widzi przy awaryjnym tez dziala wiec to chyba nie od procka) 512 mb ramu "apacer" dysk samsung 80 gb
« Ostatnia zmiana: 23 Styczeń 2008, 09:51:44 wysłana przez Guma06 »
Zapisane

_dl_

  • Generał
  • *****
  • :
  • Wiadomości: 1534
Odp: MSI NEO3-F problem z windows
« Odpowiedź #1 dnia: 23 Styczeń 2008, 15:05:31 »

Możesz spróbować zaktualizować bios, o ile jest nowszy. Zaktualizuj sterowniki. Przywróć ustawienia biosu do domyślnych.

Co do procesora odpal w awaryjnym orthosa http://sp2004.fre3.com/beta/beta2.htm, wyjaśni się czy rzeczywiście wszystko z procesorem, pamięcią jest ok (oczywiście nie daje to 100% pewności czy rzeczywiście ale jest duże prawdopodobieństwo że coś wyjdzie jeśli rzeczywiście jest nie tak). To że w awaryjnym działa nie oznacza że coś może nie być uszkodzone. Tryb awaryjny w sumie od tego jest, żeby działać jak się coś dzieje. 

Jaki zasilacz wszystko napędza?
Zapisane
Gigabyte GA890XA-UD3 | AMD Phenom II 905e 4x2,5Ghz | Scythe Ninja | 4x Kingston 2048MB 1600Mhz HyperX | Radeon HD5830 1GB | 2x1TB HDD| Gigabyte ODIN GT 550W | Chieftec WH-01B-B

Guma06

  • Szeregowiec
  • *
  • :
  • Wiadomości: 10
Odp: MSI NEO3-F problem z windows
« Odpowiedź #2 dnia: 23 Styczeń 2008, 17:32:18 »

350W Modecom 20pin
Zapisane

Guma06

  • Szeregowiec
  • *
  • :
  • Wiadomości: 10
Odp: MSI NEO3-F problem z windows
« Odpowiedź #3 dnia: 24 Styczeń 2008, 20:27:52 »

pojawil sie kolejny problem nie moge uaktualnic biosu (nie ma takiej funkcji w live update a powinna byc) i pojawiaja sie takie komunikaty :

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/600b1dd532aa47cf.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/7c4869ad02ca80c3.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/91e60c96f5a8c3d1.html

i co teraz...
Zapisane

_dl_

  • Generał
  • *****
  • :
  • Wiadomości: 1534
Odp: MSI NEO3-F problem z windows
« Odpowiedź #4 dnia: 25 Styczeń 2008, 07:00:58 »

Spróbuj skorzystać z liveupdate znajdującego się na stronie download MSI, albo zaktualizuj bios ręcznie z poziomu biosu.
Zapisane
Gigabyte GA890XA-UD3 | AMD Phenom II 905e 4x2,5Ghz | Scythe Ninja | 4x Kingston 2048MB 1600Mhz HyperX | Radeon HD5830 1GB | 2x1TB HDD| Gigabyte ODIN GT 550W | Chieftec WH-01B-B

Guma06

  • Szeregowiec
  • *
  • :
  • Wiadomości: 10
Odp: MSI NEO3-F problem z windows
« Odpowiedź #5 dnia: 25 Styczeń 2008, 17:05:08 »

Czy jest gdzieś na tej stronie instrukcja, bo nie jestem specem od tych rzeczy, a z nowości o problemie to udało mi się kilka razy właczyć kompa z obsługa vga i wtedy możliwe było uaktualnienie biosu ale miałem problemy z netem spróbuje jutro.Ponadto gdy chciałem zmienić rozdzielczość to włączał się czarny obraz, migała biała kreska w lewym górnym rogu potem rzędami jakieś znaczki ( chyba buźki, a innym razem poziome kreski) i reset.

Moja karta graficzna to gf 2 mx 400 ( może to wina tej karty bo nie było jej na indeksie preferowanym przez msi ; była gf2 ale mx100/200).

[ Oj, będą problemy - na tym Forum piszemy po polsku -> Regulamin, a oporni trafiają do "Galerii Sław", oczywiście odpowiednio ukarani -> Ostrzeżenia od Moderatora. Popraw lepiej tego posta ! - Lzep ]

Wydaje mi się, że to jednak wina zasilacza, bo jak wypnę wszystko co zbędne to udaje mi się za każdym razem włączyć tryb vga ( często po chwili jest zwiecha, ale jednak sie włącza ). Sprawdzę na innym zasilaczu w poniedziałek to podzielę sie informacjami.




Problem rozwiazany !!!, a przynajmniej tak mysle :D.

Otóż zasialacz jest dobry i pociągnął nawet grafe 6600 gt 256 mb  .
Winna problemu okazała się karta graf gf2 mx 400 ; nawet przy markowym zasilaczu modecoma 350W komputer zachowywał się identycznie jak przy podrzednim ( np. zmiana rozdzielczości i reset).

Dzięki  "_dl_"   za zainteresowanie się moim problemem i wskazówki jak go "pokonać" :) .
« Ostatnia zmiana: 28 Styczeń 2008, 20:00:44 wysłana przez Guma06 »
Zapisane