Autor Wątek: MSI GT70 2PE Dominator Pro [nvlddmkm cannot be found]  (Przeczytany 859 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Riddick

• Szeregowiec
  • *
  • :
MSI GT70 2PE Dominator Pro [nvlddmkm cannot be found]
« dnia: 05 Kwiecień 2020, 20:39:44 »

Witam Was,

Zajmuję się game developmentem i dziś dzień jak co dzień, pracuję sobie na moim laptopie (od 2013 roku...):

MSI GT70 2PE Dominator Pro
16 GB Ram
GTX880m 8GB VRam
Intel Core i7-4710MQ
Windows 10, 1909 (18363.720)

---
Nie był kręcony
---
I nagle zawiesiło (freeze) grę. Kompletnie. Jakimś cudem zaczęła się odblokowywać, udało mi się ją wyłączyć, ale już na poziomie systemowym trochę coś "nie grało" do końca tak jak powinno (przycinało OS).

Pierwsza moja myśl "Oby nie GPU bo tego mi na kwarantannie nie potrzeba teraz". Ale zaczynam się skłaniać ku temu czy rzeczywiście fizycznie coś już z GPU jest nie tak. Wykonałem restart.

Event viewer zaczął mi zapisywać takie logi:

The description for Event ID 14 from source nvlddmkm cannot be found. Either the component that raises this event is not installed on your local computer or the installation is corrupted. You can install or repair the component on the local computer.

If the event originated on another computer, the display information had to be saved with the event.

The following information was included with the event:

\Device\Video11
13604(29ac) 8400fed3 000c5c00

The message resource is present but the message was not found in the message table

Pierwszy objaw po restarcie komputera zauważyłem, że NVidia chce bym zainstalował jej najnowsze sterowniki (425.31) - więc też to uczyniłem (byłem trochę w szoku bo ich data jest z 2019-04). Po zainstalowaniu - nadal chciał sterowniki.

Zapuściłem DDU, zainstalowałem sterowniki raz jeszcze i zaczęło działać