Autor Wątek: bios  (Przeczytany 517 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

seb.lubinski

• Szeregowiec
  • *
  • :
bios
« dnia: 02 Grudzień 2019, 19:25:51 »

witam serdecznie jest to moj pierwszy watek i jestem tu calkiem nowy wiec prosze o wyrozyumialosc.jestem samoukiem ten pc jest moj 5 ktory zbodowalem samemu pierwsze 4 sprzedalem 5 jest moj .zaczne od systemu a potem opisze problem.
Main Board: B450 GAMING PRO CARBON AC (MS-7B85) (AM4)
Bios Version: 7b85v1b
Video Card: SAPPHIRE NITRO+ Radeon RX 580 8GB GDDR5
PSU brand and model:  CWT 500W 80+ PSU
CPU:AMD Ryzen 7 1700
Memory: 2x16gb ddr4 hyperx  2666 mhz
SSD/ HDD: Adata XPG SX6000 Lite 128GB M.2 (system) plus 480 drevo ssd plus 1tb hdd
CPU COOLER: stock cooler z ryzen 7 1700
case: Cooler Master MasterBox MB520
Keyboard: logiyech g213
Mouse: logitech g403
speakers logitech z333
OC: Yes tylko ram do 3000mhz
Operating System:win 10 pro
 ok po zdudowaniu tego pc i zalonczeniu nie umialem uwierzyc jaki piekny jest ten bios nigdy sie z takim nie spotkalem .pc dzialal perfekt przed 5 miesiecy i dalej pieknie dziala bez zadnych problemow ale probowalem overclocking ram i przy 3200mhz nie chcial bootowac .wiec wylonczylem zasilanie wyciaglem karte graficzna bo pod nia jest bateria cmos wyciaglem ja na jakies 60 sekund powsadzalem wszystko tak jak bylo i zalonczylem.weszlem do biosu a tu taki dziwny szaro bialy bios i pisze  u gory msi click bios zobaczcie zdjecie.a wiec prosze o pomoc i moje zapytanie jest jak powrocic i co mam zrobic step by step aby wrocic do tego orginalnego biosu do takiego jakiego sie przyzwyczailem. z gory dziekuje i czekam na podpowiedzi

seb.lubinski

• Szeregowiec
  • *
  • :
Odp: bios
« Odpowiedź #1 dnia: 02 Grudzień 2019, 20:01:07 »

znalazlem sam odpowiadam sobie na pytanie
Działanie zamierzone ze strony MSI. Po to by zmieścić kod AGESA dla kompatybilności procków 3000.
Poza tym, BIOS nie jest systemem operacyjnym więc i tak wchodzisz by ustawić kilka rzeczy i zapisujesz.