Autor Wątek: Usunięta partycja RECOVERY  (Przeczytany 1236 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

smoke.js

• Szeregowiec
  • *
  • :
Usunięta partycja RECOVERY
« dnia: 05 Sierpień 2017, 13:20:29 »

Cześć,
jako że jestem laikiem jeśli chodzi o komputery oddałem mojego MSI GT683R w fachowe ręce kolegi studiującego informatykę aby mi zrobił format + przywrócenie systemu. Niestety ten głąb usunął wszystkie partycje łącznie z ukrytą RECOVERY i nie mam z czego przywrócić systemu i ustawień fabrycznych. Macie jakąś radę skąd przywrócić system? Pozdro

pit_1975

• Pułkownik
  • :
Odp: Usunięta partycja RECOVERY
« Odpowiedź #1 dnia: 05 Sierpień 2017, 13:33:52 »

Cześć,
jako że jestem laikiem jeśli chodzi o komputery oddałem mojego MSI GT683R w fachowe ręce kolegi studiującego informatykę aby mi zrobił format + przywrócenie systemu.
Błąd nr 1 :)
Niestety ten głąb usunął wszystkie partycje łącznie z ukrytą RECOVERY i nie mam z czego przywrócić systemu i ustawień fabrycznych. Macie jakąś radę skąd przywrócić system? Pozdro
To proste,ściągnij sobie obraz systemu ze strony Microsoft,i zainstaluj z płyty lub z pendraka usb,recovery i tak było w starszej wersji niż obraz na stronie.
Tu masz specjalną aplikację,odpal ją i ściągasz sobie obraz systemu po Polsku,wersję 32 lub 64 bit.
https://www.heidoc.net/joomla/technology-science/microsoft/67-microsoft-windows-and-office-iso-download-tool
Niestety,brak dostępu do systemów typu XP/Vista - te systemu już oficjalnie nie istnieją,radziłbym pobrać sobie te które jeszcze są,win7 i win8 niedługo też znikną z serwera :(
A sterowniki masz na stronie MSI (nowsze na stronie producentów oprogramowania)
https://www.msi.com/Laptop/support/GT683.html

smoke.js

• Szeregowiec
  • *
  • :
« Odpowiedź #2 dnia: 05 Sierpień 2017, 15:06:11 »

Wow, super! Rzetelna i pomocna odpowiedź :) Tam była 7mka więc będzie ok :) Dzięki raz jeszcze!

smoke.js

• Szeregowiec
  • *
  • :
« Odpowiedź #3 dnia: 05 Sierpień 2017, 15:07:51 »