Autor Wątek: Jak wydajnie podkręcić laptop MSI GL72 6QC  (Przeczytany 1243 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

visioninput

• Szeregowiec
  • *
  • :
Jak wydajnie podkręcić laptop MSI GL72 6QC
« dnia: 17 Kwiecień 2017, 06:04:12 »

Witam. Ja z pytaniem jak w temacie. Niestety nie znam się na podkręcaniu w ogóle a nie stać mnie też na lepszy sprzęt :P Nie wymagam jakiegoś wysokiego przyrostu klatek/s ale fajnie by było mieć ich po prostu więcej.  Wymagania i oczekiwania:
-Nie dbam o zużycie energii
-Nie chcę spalić podzespołów przy długim przesiadywaniu z grami
-Chciałbym użyć gotowego programu jaki mam zainstalowany fabrycznie od intela "Intel Extreme Tuning Utility

Wielkie dzięki za pomoc.

P.S. Nie wiem czy to ma znaczenie ale mam lekko zmodyfikowany komputer, mianowicie: Zmieniłem ram na HyperX Impact HX421S13IBK2 32gb 2x16 2133 MHz i dodałem dysk SSD Samsung 950 PRO NVMe M.2 256 GB.
« Ostatnia zmiana: 17 Kwiecień 2017, 06:08:51 wysłana przez visioninput »

Nichrome

• Administrator
  • Generał
  • :
  • Born to rule!
Odp: Jak wydajnie podkręcić laptop MSI GL72 6QC
« Odpowiedź #1 dnia: 17 Kwiecień 2017, 17:47:08 »

Witam

Nie podkręcisz procesora na tym laptopie.
Najbardziej "cierpisz" na słabej karcie graficznej. Ale nawet podkręcenie o 100% czy 200% (oczywiście niemożliwe) to i tak wiele by to nie zmieniło.

Nie, nie pracuję dla MSI. Jakiekolwiek uwagi, pretensje, skargi, proszę kierować do MSI.
Nie udzielam pomocy przez Prywatne Wiadomości.

jush2

• Szeregowiec
  • *
  • :
« Odpowiedź #2 dnia: 29 Maj 2017, 17:56:59 »

Trzeba by też rozważyć chłodzenie. Im bardziej coś jest podkręcone, tym więcej ciepła generuje i tym samym potrzebuje lepszego chłodzenia.

rifek4

• Kapral
  • *
  • :
  • Szanuj będziesz szanowany.
« Odpowiedź #3 dnia: 14 Czerwiec 2017, 15:53:59 »