Autor Wątek: Laptop dla architektki.  (Przeczytany 931 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

iwona-szopinska

• Szeregowiec
  • *
  • :
Laptop dla architektki.
« dnia: 26 Wrzesień 2016, 01:44:29 »

Jestem architektka, mama dwojga maluszkow, ktora wraca do pracy. Moj dotychczasowy laptop Acer, genialny, po 6 latach uzywania, po prostu padl bezpowrotnie.
Szukam teraz laptopa do pracy na takich programach jak: AutoCAD, Archicad, Atlantis, Photoshop, 3DS Max.
Udalam sie w tym celu do sklepu komputerowego i zaproponowano mi dwa laptopy:

1. MSI WT72 6QI-422 /w cenie ok.1800 euro/,

2. MSI WS72 6QJ-029 /w cenie ok. 2700 euro/.

Jestem laikiem w sprawach komputerowych. Ktory przyda mi sie bardziej? Zazwyczaj pracuje na dwoch-trzech programach. W zadne gry nigdy nie gralam i grac nie zamierzam. Laptop tylko do pracy, do zybkiej pracy, do nauki.

Czy ktos moze cos mi podpowiedziec na temat ktory laptop lepszy dla architekta?

Nichrome

• Administrator
  • Generał
  • :
  • Born to rule!
Odp: Laptop dla architektki.
« Odpowiedź #1 dnia: 26 Wrzesień 2016, 02:45:06 »

Witaj

Mam nadzieje ze z odpowiedzia poczekasz do jutra, ja juz niestety dostepu do komputera nie mam, a mobilnie ciezko cokolwiek napisac i porownac.

Nie, nie pracuję dla MSI. Jakiekolwiek uwagi, pretensje, skargi, proszę kierować do MSI.
Nie udzielam pomocy przez Prywatne Wiadomości.

Nichrome

• Administrator
  • Generał
  • :
  • Born to rule!
Odp: Laptop dla architektki.
« Odpowiedź #2 dnia: 27 Wrzesień 2016, 02:39:06 »

Witaj

Osobiście, bym wybrał WS72 6QJ.
Dlaczego? :

Procesor Intel Xeon, bardziej się nadaje do tego typu zadań niż Intel Core i7 (ale też by swoje zadanie spełnił)
Laptop jest lżejszy od WT72.
Ma mocniejszą kartę graficzną i więcej dostępnej pamięci graficznej (4GB zamiast 2GB).
Oba mają "certyfikaty" do używania z programami Adobe itd, ale jednak WS72 jest ogólnie mocniejszy, więc wiele zadań wykonasz po prostu szybciej (obliczenia, rendering itd).