Autor Wątek: MSi GL62 6QF - konfiguracji: Windows 7 i procesor 6 generacji(Skylake)  (Przeczytany 3506 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

tomaszborowczyk93

• Szeregowiec
  • *
  • :

Mam pytanie odnośnie konfiguracji: Windows 7 i procesor 6 generacji(Skylake) - moim przypadku jest to konkretnie Win7 Professional, wersja 64 bitowa i procesor Intel Core i5-6300HQ.

Słyszałem sporo o problemach związanych z instalacją, ale osobiście żadnych trudności nie miałem(instalacja z płyty) więc ta kwestia mnie nie interesuje + dużo informacji można łatwo znaleźć w google.

To co mnie natomiast interesuje to taktowanie procesora. Czy normalnym jest utrzymywanie się takich wartości(zdjęcie) przy praktycznie zerowym obciążeniu(fabryczne taktowanie: 2300 MHz)? Czy tu jest jakikolwiek powód do zmartwień?
Od razu informuję, że nie znam się na tym zbytnio. ;)

« Ostatnia zmiana: 26 Wrzesień 2016, 13:39:22 wysłana przez tomaszborowczyk93 »

Nichrome

• Administrator
  • Generał
  • :
  • Born to rule!
Odp: MSi GL62 6QF - konfiguracji: Windows 7 i procesor 6 generacji(Skylake)
« Odpowiedź #1 dnia: 26 Wrzesień 2016, 14:06:50 »

Witaj

Jeśli sie nie mylę, to HWinfo musi zmuszać procesor do pewnego użycia by poprawnie odczytywać wartości (moge się mylić).
Zobacz co CPU-Z pokaże, gdy dosłownie wszystko zamkniesz.

Wszystkie moje posty odzwierciedlają moje zdanie i opinię. Nie pracuję dla MSI.

tomaszborowczyk93

• Szeregowiec
  • *
  • :
« Odpowiedź #2 dnia: 26 Wrzesień 2016, 14:34:37 »

Niestety to nie wina HWiNFO64. Poprosiłem przyjaciela aby na swoim laptopie, dokładnie z tym samym procesorem tylko, że z Win10 sprawdził i o to wynik(zdjęcie)

keiytom

• Generał
  • :
« Odpowiedź #3 dnia: 26 Wrzesień 2016, 14:55:59 »

A masz zainstalowane MSI Dragon Gaming Center? Czasem max użycie procesora u mnie pokazywało się gdy laptop był podłączony do zasilania Shift mode ustawione na Sport i dodatkowo włączone Max Performance.

tomaszborowczyk93

• Szeregowiec
  • *
  • :