Autor Wątek: Z97A Gaming 7 + Dysk SSD PCI-E Pytanie o kompatybilność  (Przeczytany 2498 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

sosniak666

• Szeregowiec
  • *
  • :
Z97A Gaming 7 + Dysk SSD PCI-E Pytanie o kompatybilność
« dnia: 15 Czerwiec 2015, 16:03:43 »

Witam
Zamierzam kupić dysk SSD PCI-E
Kingston HyperX Predator 240GB (SHPM2280P2H/240G) ( http://www.kingston.com/datasheets/shpm2280p2_us.pdf )
I zastanawiam się czy mimo, iż brakuje go na liście dysków na stronie głównej będzie on kompatybilny z płytą główną MSI Z97A GAMING 7
Proszę o odpowiedzi wyrozumiałe gdyż po 1-jestem laikiem w tematyce dysków SSD na PCI-E, a jednak wydanie 1100zł na dysk zobowiązuje mnie do upewnienia się w 100%, że nie będę miał niemiłych niespodzianek, proszę także o nie pisanie tekstów w stylu "po co ci to", gdyż takowa rozmowa jest dla mnie zbędna...
Pozdrawiam  ;)

Nichrome

• Administrator
  • Generał
  • :
  • Born to rule!
Odp: Z97A Gaming 7 + Dysk SSD PCI-E Pytanie o kompatybilność
« Odpowiedź #1 dnia: 15 Czerwiec 2015, 16:22:51 »

Witaj

Jestem w 100% pewny że będzie działać samo w sobie. Tyle że procesory (wszystkie) z serii konsumenckich (czyli nie X79/X99) a Z97/Z87 itp, posiadają tylko linii PCIe, więc podejrzewam że jeśli zarzucisz takiego SSD, to karta graf będzie działać z prędkością X8 zamiast X16.
A w razie czego, możesz na M.2 wrzucić i powinno być lepiej jeśli chodzi o karte graf.

A po co Ci to... haha Na OS im szybszy dysk tym lepiej ^^ Zbędne pytanie może to być, i wg mnie jeśli ktoś takie zadaje, to cóż.. nie zna się ;)
« Ostatnia zmiana: 15 Czerwiec 2015, 16:26:01 wysłana przez Nichrome »

Wszystkie moje posty odzwierciedlają moje zdanie i opinię. Nie pracuję dla MSI.

MSI FAE

• Global Moderator
  • Generał
  • :
  • Technical Support
    • MSI Polska
« Odpowiedź #2 dnia: 16 Czerwiec 2015, 07:48:20 »

Na płycie głównej masz złącze M.2 więc lepiej jak zastosujesz taki dysk SSD. Złącze będzie działać tak samo szybko jak SATA Express.